Gwyneth Paltrow hypocriet of gewoon dom?

28 december 2003, 10:49

Paltrow, die nooit een druppel alcohol drinkt, vier maand zwanger is en recentelijk in het huwelijksbootje stapte met zanger Chris Martin, werkte vier dagen aan twee Italiaanse commercials voor Martini & Rossi vermouth.Gwyneth Paltrow, door velen gezien als de nieuwe Julia Roberts, heeft het afgelopen jaar $7 miljoen geincasseerd om het gezicht te zijn van Martini & Rossi. Dit onder de voorwaarde dat haar advertenties niet in de US en de UK zouden worden getoond.

Huh? Is Gwyneth even vergeten dat er ook nog zoiets als internet bestaat? Haar beelden waren waarschijnlijk eerder in de VS te zien zijn dan dat zij terug was van haar fotosessies elders (bron: Herald Sun).

Meer lezen:

People in the news: Paltrow appearing in ads against her image @ NW Source

Paltrow’s love-hate relationship? @ MSN

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!