Guardian lanceert branded RSS-reader

7 februari 2005, 04:18

The Guardian heeft een beta-versie van haar branded RSS-reader gelanceerd: MyNewsPoint. De eerste ervaringen van gebruikers zijn niet erg positief. Ben dan ook benieuwd naar het succes van deze reader.

In Nederland kennen we o.a. branded RSS-readers van het Algemeen Dagblad en Nu.nl waarover ik al eerder mijn twijfels heb uitgesproken (o.a. in interviews met Emerce en Incentive). Branded RSS-readers moeten echt toegevoegde waarde bieden ten opzichte van bestaande RSS-readers anders zijn ze mijn inziens kansloos.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Dank voor de link Arnoud! Ik wist dat er meerdere online nieuwssites waren die samenwerkten met Newspoint maar kon niet vinden welke.

    Hebben ze toch al twee interessante partijen aan zich weten te koppelen!


    7 februari 2005 om 14:56
    Arnoud

    Graag gedaan!

    Via Google kom ik alleen op de Guardian en LA Times en ik weet niet of ze met nog meer partijen samenwerken.


    7 februari 2005 om 15:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!