Google wordt sponsor van 212 Amsterdam
Met trots kunnen we Google presenteren als nieuwe sponsor van 212 Amsterdam. De komende 12 maanden zal Google het huidige team, dat bestaat uit fris idee en partners Traffic4u, Falk AG en Marketing-facts, ondersteunen in de organisatie. Met de erkenning van dit vooraanstaande bedrijf wil de organisatie de maandelijkse bijeenkomsten naar een nog hoger niveau brengen.
Zo spreekt vanavond Mark Lewis, een succesvolle internet onder-nemer uit de UK, en komt op 6 juli de Amerikaanse marketingguru Seth Godin naar Amsterdam.
Tot vanavond!
Gefeliciteerd, begint lanzamerhand de nekslag van IPAN te worden?
De drank bij de IPAN was vorige week al gratis en je kon ook een gratis introducee meenemen, dus ze lijken er wel van te leren 😉 Nou is Jort Kelder geen Seth Godin, maar toch..
@Bas – het is natuurlijk wel een deels andere doelgroep, maar het toont wel aan dat het format van de IPAN onhoudbaar is. Evenementen kunnen goed gesponsord worden, zo toont 212 wel aan, en het kennisdelings-aspect van de IPAN is achterhaald door het succes van wiki’s, weblogs en wat dies meer zij. Er zijn weinig argumenten meer te verzinnen voor het hoge abonnementsgeld van die club, en ik heb de indruk dat het bestuurslidmaatschap enkel nog uit CV-overwegingen nog interessant is.
In welk opzicht zijn de doelgroepen van 212 en IPAN anders, Anders ;-)? Nou kom ik zelf bij zowel 212 als de IPAN en lijkt de overlap inderdaad minimaal, maar de onderwerpen verschillen niet zo gek veel toch (deze maand Mobile TV versus Mobile Marketing).
@anders, ik ben ook benieuwd welke andere doelgroep IPAN dan heeft t.o.v. 212.
Zelf ben ik al een tijd IPAN lid (ooit nog coördniator kennisgebied), en dat het anders moet, ben ik het mee eens. De vraag is alleen: hoe. Ben benieuwd naar je Visie.
Leuke 212 eens te meer!
Maar de belofte dat Mark ´juist in gaat op de aspecten uit de praktijk die bij een grootschalige introductie komen kijken´ heb ik niet herkend helaas. Wel weer voldoende andere zinvolle contacten gelegd. Goed werk 212.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!