Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie #adv

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie #adv

Wereldwijd hebben organisaties moeite door de aanpassingen aan de COVID-19 pandemie om zowel tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar contact als de veiligheid van medewerkers te garanderen. Om hen te helpen heeft Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen, een nieuw Rapid Response-aanbod waarmee iedere organisatie gratis toegang heeft tot Genesys Cloud en zo de essentiële support kan blijven leveren en binnen 48 uur remote teams realiseren. Genesys Rapid Response heeft er al voor gezorgd dat sinds februari meer dan 500.000 contact centermedewerkers de klanten hebben kunnen helpen vanuit de veilige omgeving van hun eigen huis. 

Voor meer informatie en aanmelden download je bijgaande PDF


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.