Gedrag tv-kijkers verandert

29 maart 2004, 10:44

Adverteerders moeten tv-kijkers niet onderschatten en zich opmaken voor een tijd waarin mensen tv kijken hoe en wanneer ze dat willen.

Dat zei Microsoft-topman Bill Gates op de MSN Strategic Account-bijeenkomst. ‘Adverteerders zijn nu afhankelijk van mensen die niet opstaan tijdens de reclameblokken op tv.’ Hij zei dat technologie betere mogelijkheden cre?ert om de aandacht van kijkers vast te houden bij commercials. Maar hij voegde er ook aan toe dat hij nog niet weet h?e technologie advertising verandert.

Gates waarschuwde dat adverteerders op moeten passen dat ze de kijkers niet vervelen of irriteren, vergelijkbaar met pop-up advertising op internet.

Bron:

Brand Republic

Via:

http://www.adformatie.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!