Gebruik TIP groeit

22 juli 2003, 14:34

Het gebruik van TIP, het online servicepakket van de televisiezenders verenigd in SPOT, blijft toenemen.

Volgens SPOT vormt TIP steeds meer een integraal onderdeel van het televisieplannen. In juni werd de top voor 2003 bereikt met 133 bezoekende televisieplanners. Zij bezoeken de site gemiddeld 10 keer per maand. De bezoektijd per sessie loopt op van gemiddeld 20 minuten in 2002 tot 27 minuten in 2003.

Er is sinds vorig jaar ook een openbare TIP-site beschikbaar voor het brede publiek en opleidingen. Deze site trekt ruim 1000 (unieke) bezoekers per maand, die bij elk bezoek circa 10 minuten rondbladeren in de informatie over televisie, exploitanten en kijkdichtheidcijfers. Deze bezoekers keren gemiddeld twee keer per maand terug bij de TIP-site.

Bron:

http://www.adformatie.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!