Ga voor de inhoud: geef het Marketingfacts Jaarboek (eindejaars)kado #adv

13 december 2016, 09:30

Natuurlijk kun je voor de pasteibakjes en wildragout gaan. Het afgezaagde flesje rode wijn. Of een lief setje van een azijn- en een olijfoliekannetje – want die heeft natuurlijk nog níemánd.

Je kunt ook gaan voor een geschenk met inhoud. Die de ontvanger aan het lezen zet. En aan het denken over de kansen van 2017. Een geschenk dat je bovendien bijna kado krijgt*. Welke kies jij?

Wij van Marketingfacts zouden het in ieder geval wel weten: het Marketingfacts Jaarboek natuurlijk! Want daarmee geef je iemand kennis van en inzicht in de nieuwe ontwikkelingen, trends en inzichten op het marketingvlak. Net als elk jaar is het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 het meest actuele overzicht van de stand van zaken in online marketing in Nederland.

Dus wil je je medewerkers, partners of leveranciers voorbereiden op een succesvol marketingjaar? Juist!

Kortingsactie

En we maken je keuze nóg iets makkelijker, want tot het einde van het jaar geldt bij bestelling van meerdere exemplaren een aantrekkelijk kortingstarief.

Het Marketingfacts Jaarboek kost normaal gesproken 29,95. Bij bestelling vóór 1 januari 2017 gelden bij bestelling via www.marketingfactsjaarboek.nl van minimaal 2 Jaarboeken de volgende staffeltarieven:

  • 2 – 9 exemplaren: 10 procent korting (26,96 euro per exemplaar)
  • 10-24 exemplaren: 20 procent korting (23,96 euro per exemplaar)
  • 25-49 exemplaren: 30 procent korting (20,97 euro per exemplaar)
  • 50 of meer exemplaren: 40 procent korting (17,97 euro per exemplaar)

* OK, die “dat je bovendien bijna kado krijgt” is misschien wat overtrokken, maar zeg zelf: dat zijn beste kortingen, toch?

Bestel dus vandaag nog jouw setje Jaarboeken!

Marketingfacts Jaarboek 2016-2017

Of marketing nu een groot of klein onderdeel van je werkzaamheden is, het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 is nuttig leeswerk. In ruim 450 pagina’s, verdeeld over 13 hoofdstukken en 7 hot topics, beschrijven 28 experts praktijkkennis, theorie en cijfers over alle aspecten van online marketing, zoals social media, advertising, search en analytics.

De wereld van marketing- en communicatiemedewerkers wordt er zeker niet eenvoudiger op: bijblijven is daarom cruciaal. Wij maken het je daarbij makkelijk.

Hieronder een klein voorproefje!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!