Feestje.nl wint bij Europrix

4 april 2003, 13:19

De Nederlandse Internetsite Feestje.nl van Heineken is bekroond met de e-Business categorieprijs.

De jury noemde de Heineken site Feestje.nl een toonbeeld voor marketing via internet. Het gebruik van digitaal verhalen vertellen en de humor maken van de site geen plat verkoopverhaal, maar een site waar men naar terugkeert zelfs als er geen feestje te organiseren is. Dit jaar werden van de 612 Europese inzendingen drie Nederlandse producten en diensten genomineerd: de Heineken site Star Quest van Qi; de Heineken site Feestje.nl eveneens gemaakt door Qi. Genomineerd was ook The Netherlands, a compact country van Talmon Communicatie. De Europrix Award wordt toegekend aan het beste Europese multimedia product of de beste service, dat behalve best practice in het gebruik van multimedia ook oog heeft voor de toegevoegde waarde ten behoeve van de gebruiker. De Europrix Award is in 1998 ingesteld dor het Oostenrijkse ministerie van Economische Zaken in samenwerking met de Europese Commissie.

Bron:

http://www.adfodirect.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!