Faxje: pitch op $200 miljoen account in prullenbak

23 april 2005, 11:43

Het Amerikaanse leger heeft de reclamebureaus Leo Burnett, McCann Erickson, Y&R, O&M, Grey en BBDO een faxje gestuurd, met de mededeling dat hun creatieve voorstellen voor de invulling van een $200 miljoen account in de prullenbak zijn gegooid. De zes bureaus werden afgelopen zomer overigens al gewaarschuwd voor de mogelijkheid dat deze pitch slechts een ‘pro forma’ aanbesteding was.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!