Emerce Update Narrowcasting

Emerce Update Narrowcasting

Emerce Update NarrowcastingFrank Janssen publiceerde recentelijk een uitstekend dossier over narrow-casting. Terwijl de kijker in de huis-kamer steeds moeilijker te bereiken is, vinden TV-schermen hun weg naar onze dagelijkse omgeving. Het nieuwe mediakanaal dat ontstaat is meer dan een uitbreiding van het bestaande, meer dan een extra plek om bekende beelden te tonen. Het levert een nieuwe soort televisie-in-het-voorbijgaan op, vaak gedreven door adverteerders. Aanbieders van content-management-systemen, media-planners, netwerkaanbieders, retailketens, iedereen staat de trappelen om deze lucratieve markt van narrowcasting te veroveren.

Op 23 juni brengt Emerce tijdens de derde Emerce Update in een middag een kort overzicht van ontwikkelingen in het buitenland, de initiatieven in Nederland, en kijkt het met een panel van industrie experts naar de toekomst van narrowcasting.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.