Emerce Outlook 2005 succesvol afgesloten

Emerce Outlook 2005 succesvol afgesloten

Emerce Outlook 2005 succesvol afgeslotenVanmorgen is Outlook 2005 onder leiding van Michiel Frackers gestart met een sessie over businessblogs oftwel wat kun je als bedrijf nu eigenlijk met weblogs.

Ondergetekende mocht de aftrap nemen met een inleiding over (business)blogs gevolgd door presentaties van Frank Meeuwsen (Rhinofly), Frank Janssen (TPG Post), Marco van Veen (Checkit) en Jeroen de Bakker (Qi).

Kan als een van de sprekers moeilijk beoordelen hoe de sessie op het publiek is overgekomen. Voor mijn gevoel was het een leuke en informatieve sessie gebracht door een aantal enthousiaste sprekers en dito dagvoorzitter.

In de tweede sessie presentaties van Wouter Vloothuis (ING), Bruno Mitcheli (Orange) en Ruud de Langen (Starcom).

Jan Libbenga schrijft dat Outlook 2005 vandaag met een drukbezochte staande receptie en demonstraties van nieuwe technische toepas-singen (playground) succesvol is afgesloten. En daar sluit ik me volledig bij aan. Wat mij betreft volgend jaar weer!

Update:
foto’s en overige presentaties staan online!

En uiteraard de eerste congresverslagen:
Emerce Outlook 2005: enkele nachtelijke overpeinzingen
Emerce Outlook 2005 terugblik
Interactieve marketing
Emerce Outlook 2005

En de foto op de moblog van Frackers (voor de liefhebbers van Georgina; ook even doorscrollen naar beneden!)

Tot slot blijven we natuurlijk via Feedster (RSS) volgen wie er nog meer schrijft over Outlook 2005.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Inderdaad leuke blogsessie; middagprogramma was, zoals een aantal verslaggevers al melden, iets minder. Wellicht voor volgende keer ook in de tweede sessie een thema kiezen? Vond het nu wat samenhangend. Toch de complimenten voor Emerce, goed gedaan!

    geplaatst op
  • Was inderdaad leuk, als ik de foto's en verslagen zo zie. Wat de complimenten betreft, VNU/Emerce heeft mijn bevestigde abonnementsaanvraag in het luchtledige weten te laten verdwijnen, sloot vervolgens plotseling de inschrijving voordat ik had kunnen besluiten er dan maar tegen betaling heen te gaan, en ze geven vervolgens ondanks herhaaldelijke e-mails niet thuis. Het is lang geleden dat ik zulke slechte service ben tegengekomen, dus ik ben er heel wat minder te spreken.

    Hopelijk hebben ze het de volgende keer beter op orde, dan ben ik ook van de partij.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.