Emerce Outlook 2005 succesvol afgesloten

25 november 2004, 19:27

Emerce Outlook 2005 succesvol afgeslotenVanmorgen is Outlook 2005 onder leiding van Michiel Frackers gestart met een sessie over businessblogs oftwel wat kun je als bedrijf nu eigenlijk met weblogs.

Ondergetekende mocht de aftrap nemen met een inleiding over (business)blogs gevolgd door presentaties van Frank Meeuwsen (Rhinofly), Frank Janssen (TPG Post), Marco van Veen (Checkit) en Jeroen de Bakker (Qi).

Kan als een van de sprekers moeilijk beoordelen hoe de sessie op het publiek is overgekomen. Voor mijn gevoel was het een leuke en informatieve sessie gebracht door een aantal enthousiaste sprekers en dito dagvoorzitter.

In de tweede sessie presentaties van Wouter Vloothuis (ING), Bruno Mitcheli (Orange) en Ruud de Langen (Starcom).

Jan Libbenga schrijft dat Outlook 2005 vandaag met een drukbezochte staande receptie en demonstraties van nieuwe technische toepas-singen (playground) succesvol is afgesloten. En daar sluit ik me volledig bij aan. Wat mij betreft volgend jaar weer!

Update:

foto’s en overige presentaties staan online!

En uiteraard de eerste congresverslagen:

Emerce Outlook 2005: enkele nachtelijke overpeinzingen

Emerce Outlook 2005 terugblik

Interactieve marketing

Emerce Outlook 2005

En de foto op de moblog van Frackers (voor de liefhebbers van Georgina; ook even doorscrollen naar beneden!)

Tot slot blijven we natuurlijk via Feedster (RSS) volgen wie er nog meer schrijft over Outlook 2005.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Peter

    Inderdaad leuke blogsessie; middagprogramma was, zoals een aantal verslaggevers al melden, iets minder. Wellicht voor volgende keer ook in de tweede sessie een thema kiezen? Vond het nu wat samenhangend. Toch de complimenten voor Emerce, goed gedaan!


    26 november 2004 om 15:38
    Anders

    Was inderdaad leuk, als ik de foto’s en verslagen zo zie. Wat de complimenten betreft, VNU/Emerce heeft mijn bevestigde abonnementsaanvraag in het luchtledige weten te laten verdwijnen, sloot vervolgens plotseling de inschrijving voordat ik had kunnen besluiten er dan maar tegen betaling heen te gaan, en ze geven vervolgens ondanks herhaaldelijke e-mails niet thuis. Het is lang geleden dat ik zulke slechte service ben tegengekomen, dus ik ben er heel wat minder te spreken.

    Hopelijk hebben ze het de volgende keer beter op orde, dan ben ik ook van de partij.


    26 november 2004 om 19:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!