Eltingh en Haarhuis stappen in narrowcasting
Jacco Eltingh en Paul Haarhuis, het voormalig nummer 1 tennisduo van de wereld, stappen in afhangbord.nl. Afhangbord.nl is een gratis digitaal reserveringssysteem voor tennisclubs. Voor adverteerders is afhangbord.nl het eerste digitale medium om de tennisser in Nederland dagelijks landelijk te bereiken.
Jacco Eltingh: “We werken met ons bedrijf Eltingh Haarhuis Tennis Events voor en met bedrijven die in tennis zijn ge?eresseerd. We weten dat veel van die bedrijven graag de tennissende Nederlander het hele jaar van dag tot dag willen bereiken. Afhangbord.nl voorziet hierin. We willen binnen enkele jaren naar 500 tennisclubs, waarmee we een bereik van zo?n 400.000 tennissers en 1.200.000 niet tennissers hebben.?
Tennisclubs krijgen een compleet systeem dat in het clubhuis opgehangen kan worden. Het systeem bestaat uit een touchscreen, een computer en een kaartlezer. Hierop draait software waarmee je af kan hangen. Het systeem is gekoppeld aan internet. Je kan dus gewoon in de kantine afhangen. Door je tennispas en die van degene waar je mee gaat spelen door de kaartlezer te halen kan je afhangen. In een korte filmpje (mpg 2,5 MB) kan je zien hoe eenvoudig het afhangen werkt. De dagelijkse leiding van afhangbord.nl is in handen van TDX.
Men verwacht voor 2006 100 verenigingen met een bereik van 80.000 tennissers zonder problemen te gaan halen. De eerste 100 clubs die zich aanmelden maken kans op een clinic van Paul en Jacco.
@ Albert: Het klopt dat Jacco en Paul het uithangbord worden. Lijkt me toch ook verstandiger, dan wanneer ik het uithangbord wordt of zie ik dat verkeerd 😉 Belangrijkste reden voor de samenwerking zijn voor ons hun contacten richting adverteerders.
@ Martijn: dure outdoorreclame:)
Btw heel leuk initiatief.
@ Eric: Thanx!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!