Einde verhaal Media Republic?

24 augustus 2004, 11:42

Media Republic, het bureau achter cross-media formats zoals Katja 24-7 Reporter en Jong Zuid, zou volgens Hyped problemen hebben. Zo is de website al weken niet meer bijgehouden en sinds enkele dagen helemaal offline. Ook de telefoon wordt niet meer opgenomen. Heeft Hyped gelijk en is dit het einde van het door ex-Lost Boys Bas Verhart en Michiel Mol opgerichte bureau?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    Doet het inderdaad (weer). Heb net als Hyped de afgelopen dagen ook een paar keer geprobeerd en site lag er inderdaad uit. Gelukkig maar, kan haast niet wachten op de volgende MMS-soap 🙂


    24 augustus 2004 om 13:43
    Hans

    De COM site werkt, maar hapert enorm. De NL site ligt er nog steeds uit: Je krijgt “You are not authorized to view this page”.


    24 augustus 2004 om 13:55
    marieke

    ah bij hyped komen ze ook met een reactie:

    ‘Er is niets aan de hand bij Media Republic, zo vernemen we zojuist. De zaken lopen gewoon door, er is inderdaad alleen een probleem geweest met de site, maar daar wordt aan gewerkt. Die komt weer gewoon online.’

    nou hoera!


    24 augustus 2004 om 17:20
    Katja

    De site doet het weer, maar wat lees ik daar als eerste:

    Media Republic announces its latest spectacular project: the 24-7 Reporter, starring Dutch superstar Katja Schuurman! The next step in real life celebrity soaps, 24-7 Reporter is a service whereby people can follow her exciting life, 24 hours a day, 7 days a week, via Internet, MSN Messenger and on your mobile phone! This format is brought to you in cooperation with HotSMS and The Fame Game, MSN and Axe.

    uuuuhhh… was dat niet een half jaar geleden afgelast… Erg “spectecular” zullen we maar zeggen.


    24 augustus 2004 om 18:05

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!