E-mail wordt 15-20 seconden lang gelezen

15 januari 2005, 11:06

Geïnteresseerd in het effect van commerciële HTML opt-in e-mail, heeft EmailLabs vorig jaar oktober de tijd gemeten die miljoenen lezers aan de door hen ontvangen berichten besteedden. De gemiddelde leestijd bleek daarbij tussen de 15 en 20 seconden te liggen.

In die 20 seconden leest de ontvanger pakweg 50 woorden. En het is dan ook bijzonder belangrijk om snel to the point te komen.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!