E-mail niet meer opnemen in de online mediamix?

3 oktober 2004, 07:57

Martin Schwimmer:

If you are trying to get in touch with me today, please either fax, call, write

or take out a magazine ad. Do not, repeat do not email me.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Evert Jan

    Email ontkennen is als zeggen: ‘we moeten stoppen met autorijden, de weg raakt vol met wegpiraten’.

    (mooi oud begrip trouwens: ‘wegpiraten’)

    Betere regels en verkeersborden. Oftewel: DDMA: ga eens naar Den Haag om echt iets te betekenen. Email is een prachtig fenomeen dat meer verdient dan de Reader’s Digest Dood.


    4 oktober 2004 om 19:23
    Kasper Katje

    Die arme Martin, jarenlange Viagra spam liet hem koud maar de Rolex spam komt wel heel hard aan.

    Maar de onderliggende boodschap geeft inderdaad wel te denken en zou het algemene gedachtengoed kunnen worden als er nu niet eindelijk eens iets aan die rotzooi werd egdaan.


    26 oktober 2004 om 21:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!