E-knip indiceert nieuws- en mediawaarde van websites

8 januari 2003, 14:16

Webknipseldienst E-knip is voor haar abonnees begonnen met het maandelijks publiceren van ranglijsten die de mediawaarde van websites representeren.

De statistieken zijn direct gebaseerd op de concrete vraag naar nieuws van websites door de abonnees van E-knip. Deze vraag bestaat uit de duizenden door de abonnees ingegeven trefwoorden.

De nieuwe meetmethode is bijzonder objectief omdat de abonnees van E-knip dagelijks alle per email toegestuurde E-knipsels zelf doornemen. De abonnees hebben er individueel alle belang bij dat de E-knipsels zo relevant mogelijk zijn. E-knip verschaft hen individueel eenvoudig hanteerbare filtertechniek om teksten of webpagina’s die ze niet relevant genoeg vinden te weren.

De hoofdlijsten betreffen sites met het meeste gezochte nieuws, site met de meeste nieuwe tekst en sites met de beste verhouding tussen gezocht nieuws en nieuwe tekst.

Er worden ook specifieke sub-lijsten bijgehouden waardoor specialistische sites over bijvoorbeeld media, adverteren, personeelsmanagement, internetnieuws, of milieuvriendelijk ondernemen direct onderling kunnen worden vergeleken.

Alle abonnees kunnen zonder extra kosten sites opgeven die zij maandelijks vergeleken willen zien.

E-knip is middels een volledig en gratis proefabonnement zonder enige verplichting 14 dagen te proberen. Het proefabonnement stopt vanzelf en leidt zonder nadere order van u niet tot enige betalingsverplichting.

Bron:

http://www.e-knip.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!