Drie nominaties voor beste marketingboek
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en de Vrije Universiteit Amsterdam hebben de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekendgemaakt. Genomineerd zijn Mobile Marketing van Herman Kui, Hayo Rubingh en Matthieu Vermeulen, Nieuw Nederland van Adjiedj Bakas en Event Driven Marketing van Egbert Jan van Bel.
De winnaar wordt op 23 november bekendgemaakt. De jury van de Pim Marketing Literatuurprijs 2004 bestaat uit Hans Molenaar (voorzitter Pim), Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam), Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Tim de Boer (directeur Pleon), Arend-Jan Nijhuis (principal consultant crm bij Atos Origin) en Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie).
Bron:
Nieuwsbrief Incentive
Zie ook presentaties PIM-sessies:
Vandaag een aardig artikel in de Adformatie over het nieuwe boek van Adjiedj Bakas Megatrends Nederland. Naast het feit dat het een interessant boek lijkt, doet Bakas een boekje open over de PIM-verkiezing van het beste marketingboek van het afgelopen jaar. Zo zou hij PIM te kennen hebben gegeven dit jaar niet mee te willen doen aan de verkiezing omdat de winnaar van het afgelopen jaar, Egbert Jan van Bel, werkte bij prijssponsor Pleon en dikke maatjes was met een van de mensen bij PIM. Volgens Bakas zou niemand het boek van van Bel kennen. Dat laatste kan ik overigens ontkrachten, het staat bij mij in de boekenkast. Verder denk ik dat al zou Bakas nog in aanmerking willen komen voor de prijs, hij deze hoogstwaarschijnlijk niet meer zal krijgen…