Download nu de Special over Webcare & Monitoring
Webcare is geëvolueerd van het beheren van ‘de klaagmuur’ op sociale media tot de oren en ogen van de organisatie. Reactief werd pro-actief en webcare als servicekanaal is volwassen geworden. Dat wil niet zeggen dat er geen ontwikkelingen meer zijn, of dat er geen nieuwe kansen zijn. Genoeg reden om ons te verdiepen in de stand van zaken op dit moment.
Want wat gaat de opkomst van chatbots betekenen voor webcare? Moeten merken zich op Snapcare storten? Hebben we die koppeling van social media met onze crm-systemen eigenlijk al op orde? Gaan we klanten vaker te woord moeten staan via WhatsApp en Facebook Messenger? En wat zijn de gevaren en kansen van ‘dark social’ als het aankomt op monitoring?
In deze Special kijken we naar de stand van zaken op het gebied van webcare en monitoring én naar de ontwikkelingen in de komende tijd. Dat doen we onder andere door middel van onderzoekenresultaten en gesprekken met specialisten van KLM, Lidl, Cendris/PostNL en Allsecur.
Veel leesplezier!
Klik hier om alle specials te bekijken en te downloaden.