DoubleClick lanceert DARTmail RTM

DoubleClick lanceert DARTmail RTM
, Carl Mangold

Met DARTmail Real Time Messaging kunnen adverteerders automatische e-mails - die bijvoorbeeld een verrichte actie bevestigen - aanvullen met tekstadvertenties.

Uit eerder onderzoek bleek al dat vrijwel iedereen een e-mail antwoord verwacht (pdf) op een uitgevoerde actie.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • DARTmail bestaat toch allang. Is dit dan een nieuwe versie ?

    geplaatst op
  • Mijn excuses, Alex. DARTmail bestaat inderdaad al een hele tijd, het gaat hier om de uitbreiding 'Real Time Messaging'.

    Ik heb voor de duidelijkheid deze term alsnog aan de titel en het verhaal toegevoegd.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.