Do’s en don’ts van e-mail marketing

Do’s en don’ts van e-mail marketing

Uit recent onderzoek door Direct Marketing Association (DMA) blijkt dat 63% van de Britse bedrijven e-mail marketing inzet. Van de bedrijven die geen gebruik maken van e-mail marketing, geeft 48% aan dat ze binnen 12 maanden met e-mail marketing zullen starten. E-mail marketing is dus nog niet afgeschreven mits het op de juiste manier wordt ingezet. Interactive Prospect heeft de do’s en don’ts samengevat in deze guide to e-mail marketing (pdf).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.