Doe mee met het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020

Doe mee met het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020

Elk jaar brengt branchevereniging DDMA de data-driven marketingsector in kaart met het Data-Driven Marketing Onderzoek. Met deze enquête schetsen ze een beeld van onder meer de inzet van kanalen, grootste marketinguitdagingen en budgetten en investeringen binnen de sector. Doe je mee? Het kost je slechts 5 minuten.

Ga naar de enquête

DDMA doet het onderzoek jaarlijks. Vandaag is het eerste deel van het onderzoek bekend gemaakt, die van vorig jaar vind je hier.

Credits afbeelding: 123RF, licentie: Alle rechten voorbehouden

Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.