Doe mee aan de Marketingfacts Updates nieuwe stijl!

9 maart 2015, 13:30

In de afgelopen 2 jaar hebben Marketingfacts en How & Knower met veel plezier én succes de Marketingfacts Updates verzorgd. En op 21 mei a.s. gaan we voor de derde keer van start. Dit jaar doen we dat in aangepaste vorm, zodat er minder tijd van jou wordt gevraagd en er meer ruimte voor discussie en netwerken wordt geboden. In 6 leerzame, inhoudelijke sessies ga je in op de actuele thema’s en nieuwste ontwikkelingen in digitale marketing met oog voor theorie en (vooral) praktijk. Doe mee!

  • 6 interactieve sessies waarmee je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in digitale marketing
  • Centraal in Nederland
  • Enthousiaste, nuchtere sprekers met bewezen wetenschappelijke kennis en praktijkervaring in het vakgebied
  • Volop netwerkmogelijkheden

Opbouw van het programma

Het programma van de Marketingfacts Updates bestaat dit jaar uit 6 sessies, 3 vóór en 3 ná de zomervakantie. Dit is de agenda:

  • 21 mei: De impact van digitalisering op businessmodellen
  • 11 juni: Datagedreven marketing
  • 2 juli: Marketing automation en de customer journey
  • 3 september: Psychologie & neuromarketing
  • 24 september: Mobile & wearables
  • 15 oktober: Contentmarketing

Voor een uitleg van de vragen waarop wordt ingegaan tijdens elke sessie, zie het uitgebreide programmaoverzicht.

Elke sessie duur van 15 uur tot ca. 20.30 uur en kent de volgende opbouw:

  • 15.00 uur: opening door de dagvoorzitter
  • 15.15 uur: presentatie 1 – theoretisch kader
  • 16.15 uur: koffie/thee
  • 16.45 uur: presentatie 2 – praktijkcase breed
  • 17.45 uur: bespreken discussie-opdracht door de dagvoorzitter
  • 18.00 uur: diner + discussie met de dagvoorzitter en de sprekers
  • 19.00 uur: terugkoppeling van de discussie
  • 19.15 uur: presentatie 3 – praktijkcase ingezoomd
  • 20.15 uur: afronding

“Mijn doel was om mezelf verder te ontwikkelen en om meer kennis op het gebied van online marketing te krijgen. Naast dat ik veel van de sprekers heb geleerd heb ik ook veel van mijn medecursisten geleerd, dit was ook erg waardevol. Ik zou zelf zeker nog wel een keer Marketingfacts Updates willen volgen omdat de ontwikkelingen snel gaan en je op deze manier het goed bij kan houden. Ik zou het ook zeker aan iedereen aanraden!”

Marjolein van der Donck, communicatiemanager bij Make-A-Wish Nederland

Meer ervaringen van eerdere deelnemers lees je hier.

Wat levert het je op?

De kosten voor deelname aan het Marketingfacts Updates-programma bedragen 1.995 euro (excl. BTW).

Wat krijg je daarvoor terug? Na het volgen van Marketingfacts Updates ben je inhoudelijk op de hoogte van actuele thema’s en de laatste ontwikkelingen in de digitale marketing. De onderwerpen worden op expertniveau aangeboden. Je kennis wordt dus uitgebreid. Daarnaast is er volop gelegenheid om met andere professionals te netwerken.

NIMA Qualified Lecturers en NIMA Senior Marketing Professionals ontvangen bovendien 30 PE-punten voor het volgen van het programma.

Inschrijven kun je doen op de website van Marketingfacts Updates.

“De Marketingfacts Updates helpen je de waarde én de uitdagingen te zien van de belangrijkste actuele topics in marketing. Zodat je een antwoord hebt als je manager of board erover begint. Of, veel belangrijker: zodat je de kansen ervan benut voor je klanten.”

Bram Koster, community manager Marketingfacts en moderator Marketingfacts Updates

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!