Discussie tussen IAB UK en US over standaardisatie online bereikonderzoek

Discussie tussen IAB UK en US over standaardisatie online bereikonderzoek

Het Amerikaanse Interactive Advertising Bureau (IAB) is het niet eens met de beslissing van haar zusterorganisatie in de UK om te kiezen voor een single-source online bereikonderzoek (bron: NewMediaZero).

Zoals bekend heeft ook de STIR begin dit jaar gekozen voor een single-source bereikonderzoek. Eind van dit jaar zullen de eerste online bereikcijfers voor de Nederlandse markt beschikbaar komen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.