Digital Marketing & Social Strategy in 1 day op 19 november bij Spant! te Bussum #ADV

26 oktober 2015, 09:30

Voor iedereen die betrokken is bij digitale marketingcampagnes en sociale mediastrategieën. Voor 249 euro een dag vol inspiratie en netwerken. Meer informatie vind je hier.

Snelle opvolging van veranderingen

Je herkent het wel als marketeer, ondernemer of communicatieprofessional. Wat vandaag actueel is, is morgen mogelijk alweer verouderd. De innovaties en vernieuwingen volgen elkaar snel op. We moeten actueel zijn, bijblijven, onze klanten monitoren en de strategie up to date houden.

Cases en praktijk

Een groot aantal cases van onder andere DeliXL, NOC-NSF Google en Nestlé komen aan de orde. Cases worden besproken tot en met de resultaten, uitkomsten en learnings.

Keynotes met inhoud

David Rogers bespreekt de strategie in een digitale omgeving waarbij de klant meer sturend wordt. Pete Blackshaw geeft aan hoe Nestlé de digitale transitie in een succes heeft neergezet. Tenslotte zal Marco Hoogerland aangeven hoe je als professional de digitale snelheid goed kunt managen en veranderingen bij jezelf, je mensen en je organisatie aankunt.

6 redenen om dit event te bezoeken:

  • Internationale keynotes
  • Gratis je website laten checken door experts
  • 6 PE punten voor NIMA en Thuiswinkel-Academy
  • Digital Change en marketing, praktijkonderzoek
  • Digitale goodiebag / toolkit met presentaties, actuele onderzoeken en rapporten
  • Gratis Jaarboek CustomerTalk – Digital Marketing & Social Strategy

Schrijf je in via www.digitalmarketingin1day.nl/inschrijven met kortings code: MARDIM75 en ontvang 75 euro korting.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!