Dieet- en astrologiesites populair

14 januari 2003, 22:53

Amerikaanse internetters surften in de laatste week van december massaal naar gezondheids- en astrologiesites. Dit volgens Nielsen-Netratings.

Het Amerikaanse onderzoeksbureau verzamelde de meetresultaten van de grootste Amerikaanse gezondheid- en sterrensites. 3.5 miljoen internetters zochten in week 52 naar dieten en horoscopen. De gezondheidsrubriek van America Online, AOL Health, trok 805,000 unieke bezoekers, WebMD 521,000 bezoekers. eDiets.com trok 480,000 bezoekers, de site van Weight Watchers telde er 302,000. De twee bekendste Amerikaanse astrologiesites, de rubriek Astrology op de vrouwensite iVillage (waar trouwens op dit moment een paginavullende reclame van Kellogs Cornflakes te zien is) en MSN Astrology, trokken respectievelijk 754,000 en 689,000 bezoekers. Yahoo Astrology kreeg 377,000 internetters op bezoek.

Bron:

http://www.adfoweb.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!