Designing AI Driven Contact Centres in the New Era of Remote Working #adv

Designing AI Driven Contact Centres in the New Era of Remote Working #adv

In 2021 zullen de contactcenters van "harder werken" naar "slimmer werken" moeten evolueren om gelijke tred te houden met het snel evoluerende klantengedrag en de torenhoge verwachtingen. Gelukkig zijn AI-technologieën hier om te helpen,  zie hoe met dit ebook van Martin Hill Wilson, Brainfood Consulting. Een must-read voor managers van Contactcenters, CX, Inside Sales, Customer Relationship, etc.

Download nu Martin Hill-Wilson AI whitepaper!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.