De wisselende invloed van media

De wisselende invloed van media

Welk medium heeft de meeste invloed op het koopgedrag van de consument? Dat hangt uiteraard sterk af van het product, maar ook van de fase binnen het aankoopproces. Bij de eerste kennismaking met een merk is tv meestal de dominante factor, bij de feitelijke beslissing tot aanschaf zijn interactieve media in veel gevallen belangrijker, zo blijkt uit Amerikaans consumentenonderzoek (pdf).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.