De RSS-matrix

De RSS-matrix

Is e-mail marketing dood? Is RSS de oplossing voor het spam-probleem? Hoe vaak heb je dit soort uitspraken inmiddels al gelezen na de komst van RSS? Alex Barnett heeft een hele aardige analyse gemaakt van e-mail vs RSS en alle resultaten op een rijtje gezet in een zgn. RSS-matrix. Zijn belangrijkste advies is om nu maar eens te stoppen met de discussie over e-mail of RSS. In plaats daarvan zouden we moeten nadenken over de rol van RSS in de mediamix (via: adverblog).


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.