De Heus Multi Response Media koopt weblog Badmutsen.nl

19 april 2006, 04:16

Emerce: Marketingbedrijf De Heus Multi Response Media heeft het weblog Badmutsen.nl voor een onbekend bedrag overgenomen. Het is de vierde overname van De Heus in korte tijd; onlangs kocht het bedrijf de sites RSSfeeds.nl, Feedread.nl en Nieuwstijger.nl. Badmutsen.nl heeft zo’n 15.000 unieke bezoekers per dag. De Heus wil dat aantal flink laten stijgen door de site grondig te verbeteren.

Rob, Tim en alle badmutsen, gefeliciteerd en succes!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Karel Kolb | Feeder

    Wil je meer weten over De Heus en RSS, lees dan de Emerce van deze maand. Daarin komt Tim Roemer aan het woord in de nu al legendarische serie Tricks of the trade. Auteur Karel Kolb. 🙂 Tim cs, vanaf vandaag heeft Badmutsen.nl in elk geval 15001 unieke bezoekers per dag!


    19 april 2006 om 05:45
    Tim

    Netjes hoor! Gaan dus flabber en geenstijl achterna!

    *gaat ook zitten wachten op een overname…

    (*beseft dat hij dan wel van 45.000/350.000 uniek/hits naar 450.000 uniek per maand moet…)

    Check net trouwens effe de stats van Badmutsen, 15.000 is weer onzin? Da’s namelijk weer het aantal hits, niet unieke bezoekers. Op uniek staan ze op 8100 gemiddeld met 15.000 views gemiddeld. Alleen door deze nieuwtjes stijgen ze opeens vandaag naar 21.000 uniek, tja..

    (*beseft dat hij ook 9.500 “uniek” heeft (gemiddeld) en er dus nog maar de helft bij hoeft, op naar een overname ;))


    19 april 2006 om 13:06
    H. Hardekern

    Zo zo, van harte heren.

    Jammer dat het weer eens een onbekend bedrag is

    😉


    19 april 2006 om 14:09
    Dikkie

    Alleen jammer dat de Heus niet te vertrouwen is.


    30 juni 2006 om 05:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!