De nieuwste ontwikkelingen op contentgebied, hoe pas je die toe? #adv
Succesvolle content, hoe bereik je die? Hét Congres Contentmarketing & Webredactie voor contentprofessionals geeft jou op donderdag 14 november 2019 alle inzichten die je nodig hebt. Hier spar je met andere online specialisten over de nieuwste trends en ontwikkelingen op contentgebied. Zo til je jouw content naar een hoger level. Ben jij erbij?
Op 14 november staat de Jaarbeurs in Utrecht helemaal in het teken van storytelling, UX-copy, chatbots, de nieuwste communicatietechnieken en meer. In verschillende breakoutsessies nemen experts je mee in hun contentstrategieën. Zo laten Jaap en Nitchka van Nationale Opera & Ballet zien hoe je kwalitatieve content maakt die naast sales, bijdraagt aan loyaliteit en awareness. En hoe verbind je jouw contentstrategie aan de marketingdoelen? Vivian van Eneco vertelt hoe je het succes van je content meet, optimaliseert én snel implementeert.
Waardevolle keynotes
Welke lessen kun je trekken uit de hersenwetenschap? Keynotespreker Carmen Simon deelt inzichten waarmee je jouw marketing en communicatie memorabel én overtuigend maakt. Filmmaker Martin Koolhoven vertelt in zijn keynote over de kunst van storytelling. Want hoe vertel je een verhaal? En welke ingrediënten zijn belangrijk om je boodschap over te brengen? Hij deelt met jou zijn ervaring en opvattingen. Vervolgens praat Thimon de Jong ons bij over de toekomst van technologie. Technische ontwikkelingen kunnen ons gedrag en ons werkveld in de toekomst namelijk flink beïnvloeden. Betekent dit het einde van de webredacteur? Je komt het allemaal te weten.
Help je klanten met UX-copy en bots
Digitale copy verandert. De opkomst van chatbots en voice assistants dagen ons uit om echt het gesprek aan te gaan met de klant. Het belang van conversation design en UX geschreven copy komen in de cases van Geertina Hamstra en Carlot Verloop aan bod. Carlot is UX-writer en weet precies welke copy wel en niet werkt. Geertina vertelt over de relatie tussen contentmarketing, chatbots en jouw rol als webredacteur of marketingspecialist.
Groepskorting
Maak je team inhoudelijk nóg sterker en kom samen naar het congres. Kom je met drie personen? Dan ontvang je 20% korting per ticket. Kom je met meer collega’s? Dan krijg je zelfs 30% korting.