Je bekijkt een artikel van BBP
partner

De duurzame impact van een vrouw aan de top #adv

BBP
24 februari 2020, 07:27

Het streven om een op de drie topfuncties in het bedrijfsleven te laten bekleden door een vrouw, wordt bij lange na niet gehaald. DSM lukte het wel, en hoe. Helen Mets als één van de topvrouwen bij DSM geeft inzicht hoe het bedrijf zijn ijzersterke reputatie heeft opgebouwd. Beleggers lopen weg met de goede financiële resultatens, maar loven ook de duurzame prestaties. Hoe heeft het chemiebedrijf dit voor elkaar gekregen? Je hoort het donderdag 12 maart op het bvA-symposium MerkKracht. Hier vertelt Helen hoe zij haar balans heeft gevonden tussen zakelijke en maatschappelijke belangen en verantwoordelijkheden. Een presentatie die je absoluut niet mag missen.

Koop snel een van de laatste MerkKracht-toegangskaarten

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief