Dance-industrie sterker vertegenwoordigd tijdens ADE Dance & Brands #adv

10 oktober 2016, 08:30

Tijdens de derde editie van ADE Dance & Brands – georganiseerd tijdens het Amsterdam Dance Event op 20 oktober – vind je nóg meer partijen uit de dance-industrie op het podium. ‘Die kunnen marketeers meer inzicht bieden in de toch wel complexe wereld van dance met een eigen taal en gewoontes’, zegt Peter Kan, founder van initiatiefnemer First Day of Spring. Je kunt nu nog profiteren van early bird-tickets voor het event!

Bekijk hier de eerste grote namen van het programma

Tijdens ADE Dance & Brands op 20 oktober worden dance en commercie aan elkaar voorgesteld, met tal van mogelijkheden voor nieuwe, vruchtbare partnerships. Bettina Dorn (Warner Music Central Europe), Raphael Aflalo (My Love Affair), Zoe Stainsby (Microsoft, Iconic Artists), Tommy Zee (Music Producer) en Shubhra Bhardwaj (Ferrisweel Entertainment) zijn de eerste bevestigde sprekers die je bijpraten over de vele kansen die dance biedt voor joúw merk.

Bestel hier je tickets

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!