Je bekijkt een artikel van

Daar zit muziek in #adv

23 januari 2020, 09:59

Audio speelt een steeds grotere rol in hoe merken met hun publiek omgaan. Dat betekent dat je als marketeer ook moet gaan nadenken over hoe je merk herkenbaar overkomt, zonder dat daar beeld bij komt kijken. Kan een blinde uit al die geluidjes jouw merk herkennen? Hoe kun je muziek en geluid strategisch inzetten? En dat zonder gebruik te maken van een rigide soundlogo of irritante jingle? In een interactieve masterclass ontrafelen we op 30 januari het begrip sonic branding. We staan stil bij de kracht van muziek, het effect op ons gedrag én hoe je dit voor je merk kunt inzetten. Kortom: kom naar de NIMA Masterclass Sonic Branding in Amsterdam en vind jouw sound of music.

Schrijf je nu in

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. We ondersteunen marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. We geven middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Ons doel is om iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!