Custom GPT’s voor B2B marketing
Enkele weken geleden kondigde OpenAI GPT's aan, waarmee je custom versies van de chatbot kunt bouwen. Maar hoe pas je dit toe voor B2B marketing?
Joop is werkzaam bij Info Support als Hoofd AI Research en hij is de CTO van Aigency. Vanuit zijn functie helpt hij bedrijven bij hun strategie rondom Artificial Intelligence. Daarnaast ondersteunt hij onderzoek in samenwerking met universiteiten naar toegepaste Artificial Intelligence binnen Info Support. Vanaf 2011 is Joop werkzaam op het gebied van Artificial Intelligence.
In deze aflevering van de Inbound4Cast gaat hij met Jerrel Arkes in gesprek over de inzet van custom GPT’s voor B2B marketing.
Joop en Jerrel praten over het gebruik van GPT’s voor B2B marketing. De onderstaande onderwerpen komen aan bod:
- Artikelen schrijven met ai
- GPT’s gebruiken om artikelen te creëren
- GPT’s gebruiken om social posts te creëren
- De verschillen tussen verschillende LLM’s voor content creatie
- De verschillen tussen werken met een GPT en met de API
- Welke data kan ik wel en niet aan OpenAI geven?
- Waarom het LLM van Elon Musk niet zo goed als die van OpenAI
- Toekomstige uitdagingen voor goede trainingsdata
- Kunnen AI systemen straks met elkaar praten?
- Kan een taalmodel straks al mijn bedrijfscontent genereren?
- Tot hoever heeft het zin om het aantal tokens uit te breiden?
- Kan een AI net zo goed een telefoongesprek voeren als een mens?
- Claude vs. GPT
Kijken kan ook via YouTube of luisteren via Inbound4Cast / Spotify.