Creeer betrokkenheid bij de consument!

Creeer betrokkenheid bij de consument!

De groei van het aantal breedband internetverbindingen zorgt voor een verschuiving van de prioriteiten voor online marketeers. Betrokkenheid van de consument bij webmarketing moet de hoogste prioriteit krijgen. Dit bleek tijdens de recente Digital Marketing Conference dat georganiseerd werd door VNU.

Aansluiten bij de interesses en passies van de consument biedt de beste mogelijkheid tot merkversterking. Ook van belang is de verandering in mediagedrag die een breedbandverbinding met zich mee brengt. Consumenten brengen meer tijd online door en verbreden ook hun internetgebruik. Een snelle verbinding maakt online video voor meer consumenten aantrekkelijk. Extra aandacht voor entertainment en content zijn daarom noodzakelijk. Verder wordt online reclame door de enorme vraag duurder. Onderzoek naar mediagedrag en doelgroeptargeting kunnen dan zorgen voor een gerichte marketingaanpak. Ten slotte is online adverteren van een optie een noodzaak geworden. Traditionele adverteerders kunnen echter in verwarring raken door nieuwe fenomenen als podcasting.

Bron: Adweek (via: mkbnet.nl)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.