Coors Light zorgt voor opschudding in VS

Coors Light zorgt voor opschudding in VS

CoorsLight.comTerwijl Miller Brewing stopt met erotiek in reclame omdat het geen resultaat oplevert, lijkt Coors Brewing Co. juist steeds meer erotiek te gebruiken om hun bier aan de man te brengen. Of eigenlijk aan jongeren als ik de berichten moet geloven in de Amerikaanse pers. Er is flinke opschudding ontstaan nu blijkt dat Coors haar Coors Light promoot via Miramax’s Scary Movie 3 (1 Mb), een film voor jongeren vanaf 13 jaar.

Boegbeelden van Coors Light zijn Elaine en Diane Klimaszewski, beter bekend als de Coors Twins.

Elaine and Diane Klimaszewski (Coors Twins)

Voor de liefhebbers, meer nieuws over de Coors Twins:
http://www.marininstitute.org/scary/
http://www.briansbelly.com/

Voor de plaatjes:
http://www.maximonline.com/
http://www.ukollect.com/
http://radio.sportingnews.com/

What’s ‘Scary’ about Scary Movie 3?
It Promotes Beer to Youth ...


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.