Coors Light zorgt voor opschudding in VS

6 november 2003, 18:37

CoorsLight.comTerwijl Miller Brewing stopt met erotiek in reclame omdat het geen resultaat oplevert, lijkt Coors Brewing Co. juist steeds meer erotiek te gebruiken om hun bier aan de man te brengen. Of eigenlijk aan jongeren als ik de berichten moet geloven in de Amerikaanse pers. Er is flinke opschudding ontstaan nu blijkt dat Coors haar Coors Light promoot via Miramax’s Scary Movie 3 (1 Mb), een film voor jongeren vanaf 13 jaar.

Boegbeelden van Coors Light zijn Elaine en Diane Klimaszewski, beter bekend als de Coors Twins.

Elaine and Diane Klimaszewski (Coors Twins)

Voor de liefhebbers, meer nieuws over de Coors Twins:

http://www.marininstitute.org/scary/

http://www.briansbelly.com/

Voor de plaatjes:

http://www.maximonline.com/

http://www.ukollect.com/

http://radio.sportingnews.com/

What’s ‘Scary’ about Scary Movie 3?

It Promotes Beer to Youth

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!