Consument ziet geen onderscheid tussen energiegiganten

Consument ziet geen onderscheid tussen energiegiganten

De drie energiegiganten Nuon, Essent en Eneco Energie lijken in de ogen van Nederlanders erg op elkaar. Geen van de merken steekt boven het maaiveld uit en onderscheidt zich van de anderen. Dit blijkt uit een recent verschenen studie van Consult Brand Strategy uitgevoerd met behulp van Young & Rubicam’s Brand Asset(tm) Valuator (bron: marketingonline.nl).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.