Consument veelal afkerig van pop-up

Consument veelal afkerig van pop-up
, Saristos
@saristos

Pop-up advertenties wekken in veel gevallen ergernis bij de consumenten. Het gebruik van pop-ups en spam zou zelfs de effectiviteit van een campagne kunnen aantasten. Zo waarschuwt het Amerikaanse onderzoeksbureau PlanetFeedback.

Pop-up advertenties wekken in veel gevallen ergernis bij de consumenten. Het gebruik van pop-ups en spam zou zelfs de effectiviteit van een campagne kunnen aantasten. Zo waarschuwt het Amerikaanse onderzoeksbureau PlanetFeedback.

De onderzoekers signaleren een toenemende populariteit van filters die internetgebruikers op hun systeem installeren om ongewenste reclame uit te sluiten. Deze tendens gaat volgens de onderzoekers in gelijke tred met de populariteit van systemen die tv-reclame screenen. In de Amerikaanse tv-kabel sector maakt 60 procent van de 13 procent tv-kijkers die over de techniek beschikken, gebruik van het reclamefilter voor tv-commercials.

Bron: Online Publishing News via MarketingTribune


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.