Consument is bereid om te betalen voor relevante advertenties

Consument is bereid om te betalen voor relevante advertenties

Uit een recente studie van Yankelovich blijkt dat een meerderheid van de consumenten bereid is om te betalen voor relevante advertenties:

More than half (55%) of all consumers would be willing to pay a little extra to get only the kinds of marketing they prefer, but marketers aren’t listening, according to the 2005 Yankelovich Marketing Receptivity Survey. The study demonstrates that marketers mistakenly believe that the advent of new media will re-engage resistant consumers - but consumers continue to rebel.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.