Congres Facebook Marketing: leer alles over Facebook-marketing van de experts!

18 april 2013, 08:29

Op dinsdag 11 juni 2013 vindt in de Jaarbeurs de eerste editie van Congres Facebook Marketing plaats. Er zijn toonaangevende bijdragen van specialisten zoals de Facebook autoriteit en Likeonomics auteur Rohit Bhargava, oprichter van de EdgeRank Checker Chad Wittman, mediapsycholoog Mischa Coster en social advertising expert Merry Morud van Aimclear. Naast deze (internationale) keynote sprekers presenteren meerdere Nederlandse experts en organisaties hun Facebook case. Voor iedereen die serieus zakelijk succes wil behalen met Facebook is dit congres een absolute aanrader.

Keynote-sprekers

De volgende (internationale) keynote sprekers geven op dinsdag 11 juni een presentatie:

Facebook-praktijkcases

Naast de keynote-sprekers presenteren diverse Nederlandse organisaties en sprekers hun Facebook-cases, met onderwerpen zoals:

  • De ROI van Facebook

  • Facebook-contentstrategie

  • Adverteren op Facebook

  • Instagram-marketing

  • Facebook voor B2B, overheid en non-profit

  • Facebook Mobile & Open Graph

  • Big Data en Facebook

  • Campagnes, analyse en optimalisatie

Maandag 10 juni: masterclasses van Chad Wittman en Rohit Bhargava

Voor wie echt de diepte in wil en alles wil leren hoe je Facebook zakelijk succesvol kan inzetten, de experts Chad Wittman en Rohit Bhargava beiden een twee uur durende masterclass verzorgen.

Meer informatie?

Het Congres Facebook Marketing vindt plaats in de MediaPlaza van de Jaarbeurs Utrecht, één van de mooiste zalencentra van Nederland.

Alle overige informatie over het Congres Facebook Marketing is te vinden op www.congresfacebook.nl. Kaarten kosten €295 voor de pre-conference, €345 voor het congres op dinsdag en €495 voor beide dagen. Tot 1 mei geldt voor de laatste twee opties een vroegboekkorting van €50. De organisatie van het congres ligt in handen van Likeconomics en Entopic.

Win 2 kaarten voor het Congres Facebook Marketing!

Omdat we bij Marketingfacts mediapartner van het Congres zijn, besteden we hier de komende weken meerdere keren aandacht aan het congres. Daarnaast mogen we 2 kaarten weggeven onder onze Facebook-fans. Meedoen is simpel en kan op de Facebook-pagina van Marketingfacts.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Clau

    Hi, de app om mee te doen lijkt niet te werken? Ik kom gewoon op de wall uit.


    18 april 2013 om 08:49
    Aljo Hartgers

    Hoi Clau,

    De app is alleen bereikbaar in een browser (niet mobile). Probeer het anders nog eens, er was een kleine (korte) storing in de App.

    Aljo


    18 april 2013 om 09:16
    Clau

    Het werkt ondertussen idd, bedankt!


    18 april 2013 om 09:25
    J.

    Wordt er bij dit congres meer verteld dan hetgeen we allemaal al lang weten, of zelf kunnen weten door even 10 te denken?

    Ik heb meerdere conferenties gezocht en er blijft altijd een beetje een nare nasmaak hangen van “waarom kwam ik hier ook al weer?”.

    Best practices, wat te doen, wat niet, welke taal op basis van je doelgroep, timing, statistieken, dat weten we allemaal toch al lang? Ik vind 495 euro aardig veel geld om vier keer te horen hoe iemand het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Maar misschien heb ik het mis.


    18 april 2013 om 10:30
    J.

    “Even 10 seconden na te denken”

    “Bezocht”


    18 april 2013 om 10:32
    Eline

    Wauw! wat zou ik daar graag bij zijn. Beetje jammer van het prijskaartje.


    18 april 2013 om 20:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!