• Usability & design
    wordt gesponsord door

Competitie voor branddesigners “Identity: Best of the Best”

Competitie voor branddesigners “Identity: Best of the Best”

Het Russische tijdschrift “Identity” nodigt Nederlandse designers en brand management bureaus uit om deel te nemen in de internationale competitie “Identity: Best of the Best”. Zij kunnen hun werk (ontwerpen van logo’s, huisstijlen, handelsmerken) voor 10 maart 2006 inzenden. Deelname aan de competitie is gratis. Inzendingen worden beoordeeld door een zeer zware internationale jury met o.a. Margo Chase, David Hillman, Bill Gardner en Toshihiro Onimaru.

Hoofdredacteur van Identity Adrew Pourtov noemt de volgende drie redenen om deel te nemen: 1) uw werk wordt beoordeeld door experts uit Amerika, Engeland, Duitsland, Japan en Rusland; 2) u kunt uw naam vestigen op de Russische markt met meer dan 25 miljoen bedrijven en ondernemers en 150 miljoen consumenten; 3) deelname is gratis.

Meer info over de competitie staat op artgraphics.ru (met dank aan Serge Fenenko).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.