Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het fascinerende brein van de klant #adv

ISL
22 juli 2020, 10:55

Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers op het gebied van marketing en consumentpsychologie ingaan op de fascinerende werking van het brein van de klant. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en beïnvloed kunnen worden. Met o.a. prof. Victor Lamme en prof. Ko de Ruyter.Heb je interesse? Schrijf je dan nu alvast in. Het aantal deelnameplaatsen is vanwege Corona maatregelen beperkt. Voor de collegereeksen geldt dat je je ook met meerdere collega’s op één deelnameplaats kunt inschrijven.

Start 29 oktober

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!