Coca-Cola en Pepsi: ook oorlog in online muziek

Coca-Cola en Pepsi: ook oorlog in online muziek

De muzieksite Mycokemusic.com, die Coca-Cola in januari lanceerde, zegt dat het inmiddels de grootste legale muzieksite in Europa is. Mycokemusic.com zegt dat het meer dan 700 duizend bezoekers had in de afgelopen twee maanden en dat het sinds de lancering 10.000 tracks per week verkoopt.

Dat is allemaal nog niets vergelijken bij de claim van Apple Computer, die meldt vijftig miljoen songs te hebben verkocht via iTunes.com, de online muziekdienst van het bedrijf. Het gaat op dit moment met een snelheid van 2,5 miljoen songs per week. Samen met Pepsi geeft iTunes ook nog eens 100 miljoen songs weg.

Bron:
http://www.emerce.nl/


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.