Chrysler lanceert weblog voor journalisten

Chrysler lanceert weblog voor journalisten
, ING Groep
@evr

Met enige verbazing las ik bij Business Blog Consulting dat Chrysler een weblog heeft gestart waar enkel journalisten toegang toe krijgen. Om toegang te krijgen tot het weblog genaamd The Firehouse moet je werken voor een “known and established media organization”.

In tegenstelling tot concurrent GM, lijkt Chrysler de dialoog met de consument niet aan te durven. In een tijd dat de consument steeds mondiger wordt en we inmiddels al spreken over citizen journalism, verbaas ik mij er over dat er een corporate weblog wordt opgezet enkel en alleen voor journalisten. Zeker als je ziet dat begin dit jaar een liefhebber van Chrysler al een Chrysler weblog lanceerde.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.