Bright geeft feauteauf*ckers gratis jaarabonnement

11 februari 2005, 13:53

Bright geeft feauteauf*ckers gratis jaarabonnementDe lancering van het tijdschrift Bright maakte afge-lopen week een lawine aan discussie, commentaar en creativiteit los. Vooral dat laatste is bij Bright in goede aarde gevallen. Bij wijze van Valentijnsactie belonen zij de drie beste feauteauf*ck covers met een jaarabonnement op Bright.

Sportieve en slimme actie van Bright, complimenten!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Yore

    Nu nog Van Jole het gat van de deur wijzen en het wordt nog wat met Bright


    11 februari 2005 om 14:25
    Gerben

    Inderdaad slimme zet van Bright. Na alle aandacht van vorige week krijgen ze deze week weer free-publicity via sites als Geenstijl, Retecool en Marketingfacts.


    11 februari 2005 om 14:36
    media

    Yep, mooi voorbeeld ook van hoe je als bedrijf kunt omgaan met negatieve sentiment op weblogs. Goed luisteren, niet alleen komen met tegenargumenten maar sentiment proberen te keren via een ludieke actie.


    11 februari 2005 om 14:40
    media

    Grappig dat Olsthoorn verwijst naar weblog Goedzo, dat de hoax-tekst letterlijk van marketingfacts had gekopieerd.


    11 februari 2005 om 15:11
    Remondo

    @Anders: Juist rebels van Geenstijl om niet tekeer te gaan tegen de actie. Een relletje had Bright waarschijnlijk verwacht. Niets van dat alles… hartelijk bedankt hoor.

    Ondanks de marketingstunt vraag ik me nog steeds af of bright deze zomer haalt. Maargoed dat heeft met inhoud te maken.


    11 februari 2005 om 17:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!