Breedband betekent niet automatisch meer online verkoop

Breedband betekent niet automatisch meer online verkoop

Alhoewel de laatste onderzoeken van de Thuiswinkel Markt Monitor aantonen dat internetgebruikers met een breedbandaansluiting meer online besteden dan gebruikers met een smalbandverbinding, is de waarschuwing van JupiterResearch duidelijk:

Consumers have not shifted their behavior to shop online from home as other analysts in the market suggested they would do. Therefore, retailers should not expect higher from broadband penetration to generate increased sales volume through 2010.

JupiterResearch verwacht dat de online verkoop in de VS dit jaar zal toenemen tot $95 miljoen, een stijging van 18% ten opzichte van 2005. Daarna verwacht het bureau een gemiddelde jaarlijkse toename van 12% (tot $144 miljoen in 2010).

Bron:
http://www.internetnews.com/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.