Brandstage weblog over branded content

Brandstage weblog over branded content

Michiel Pot (Brandstage)Multichannel mediaconceptbedenker Brandstage heeft recentelijk brandstage weblog gelanceerd. Met de blog als ‘relatie-instrument’ wil Brandstage de leemte vullen in berichtgeving over branded content en branded entertainment. Volgens Michiel Pot van Brandstage is er behoefte aan Nederlandstalige berichtgeving over die onderwerpen. Bovendien denkt hij in te spelen op een trend die de bekende nieuwsbrief van bedrijven zal doen vervangen door weblogs (bron: Reclameweek).

Weblog ziet er goed uit Michiel, succes!


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.