Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Branded Content Event: the evolution of content #adv

3 januari 2019, 08:30

In elke evolutie is sprake van strijd. Wie is de beste? Juist op het gebied van contentmarketing is het zaak top of mind te worden en blijven. We zien allemaal de trends in de evolutie: er is een shift van kwantiteit naar kwaliteit. Dankzij data kun je de content veel persoonlijker maken. We gaan van push naar pull: hoe maak ik mijn merk geliefd en creëer ik echte engagement? Krijg volop inspiratie en handvatten hoe je als marketeer de beste ideeën haalt uit de nieuwste trends binnen contentmarketing op het Branded Content Event.

Bestel nu je ticket!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief