Boycot Hertog Zuivelzacht

Boycot Hertog Zuivelzacht

De ‘nieuwe humor’ is die van het leedvermaak, die van het voor lul zetten van de medemens. Een goed voorbeeld is de tv-commercial (1,3 Mb) van Hertog IJs waarin juffrouw Corrie door Hertog-manager in klootzakpak wordt gepromoveerd tot toiletjuffrouw omdat ze het heeft gewaagd vlaflip te serveren in plaats van Hertog Zuivelzacht.

Verschillende weblogs zijn inmiddels een boycot begonnen hetgeen in ieder geval al heeft geresulteerd tot een eerste plaats in Google als je zoekt op Hertog+Zuivelzacht.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.